måndag 15 oktober 2012

Chokladfestivalen

I helgen var det chokladfestival här i Stockholm på Nordiska museet. Det var 10-års jubileum det här året. Jag älskar choklad, jag älskar choklad, jag älskar choklaaad! Det är ju inte bara gott, alla vet ju att man blir glad av att äta choklad om man känner sig nere till exempel, det vet alla, plus att choklad ska ju vara hur bra som helst mot bland annat hjärt- och kärlsjukdomar. Aldrig att jag skulle känna mig syndig eller dålig för att jag äter choklad, aldrig :)

finfina praliner överallt


klassiska chokladbollar

härligt att se att det var så mycket ekologiskt och rättvisemärkt :-)





Apelsinchokladfontän ... den var helt fantastiskt underbart god

mer rinnande choklad ...


2 kommentarer:

  1. Elin - Din svägerska15 oktober 2012 kl. 15:57

    Man biir ju inte ett dugg sugen på choklad när man kollar in detta! Inte alls, eller jo bara lite.. ;)

    SvaraRadera
  2. Blir alltid lika sugen att göra det du har gjort, men........och, ja- chokladen ska man ju inte snacka om! Mums, vad gott!
    Christina - Din "faster" ☺ ♥

    SvaraRadera